مرگ بر فوتبال
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 441
بازدید ماه : 441
بازدید کل : 169414
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................
جمعه 23 فروردين 1392برچسب:واليبال, :: 16:48 ::  نويسنده : واليباليست       

!به خاطر فوتبال، از ورود خانم ها به سالن دوازده هزار نفری آزادی جلوگیری شد! به خاطر فوتبال، پخش مستقیم بازی ایران-ژاپن که ماه ها پیش شبکه سه آن را تایید و تعهد کرده بود، به شبکه دو سپرده شد. به خاطر فوتبال، همیشه همه ورزش ها ضرر کرده اند...
انگار مهم نیست مردم چه می خواهند! جالب که به دلیل پربیننده بودن فوتبال، پخش مستقیم شبکه سه را به این رشته دادند اما در جریان پخش بازی ایران-ژاپن از شبکه دو، این شبکه دو بود که دائم برای بینندگان کم تعدادش (به زعم تصمیم گیرندگان) زیرنویس می کرد: هم اکنون پخش مستقیم بازی استقلال و سایپا از شبکه سوم سیما!
 اگر بینندگان والیبال کم تعداد و فوتبال، پرتعدادند چه لزومی به تبلیغ بازی فوتبال در شبکه دیگر بود؟
اصلا اهمیت و جایگاه مسابقات والیبال قهرمانی آسیا را می توان با لیگ داخلی فوتبال مقایسه کرد، آن هم بازی حساس و مهم ایران را با ژاپن؟
جالب است که آقایان چپ و راست از فوتبال ضربه می خورند و هیچی هم نمی شوند ولی باز دست بردار نیستند و در عین حالی که ورزش هایی مثل والیبال را به چشم ناخودی و بی خودی می بینند توقع نتیجه گرفتن و قهرمانی و افتخارآفرینی هم از آنها دارند
.

و همينطور مرگ بر فوتبالي كه زمين و آسمان را به هم مي دوزد كه وارد جام جهاني شود در حالي كه واليبال مقدماتي جام جهاني را عين آب خوردن سپري مي كند ..

و اين رشته سر دراز دارد.......


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت21:31---29 شهريور 1393
سلام نفیسه خانوم ولی با عرض شرمندگی باید بهتون بگم فوتبال ورزش اول ایران و جهانه پس شما که ادم منطقی هستین باید به نکته پی بده باشین که رای اکثریت مورد قبول قرار میگیره...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: